divendres, 18 de maig del 2012

TARTA DE CARS PEL PAU


Fer aquest pastís ha estat especialment divertit, sobretot perquè la pel·lícula Cars va ser una de les preferides pel meu fill. Per això, quan la dissenyava pensava en les coses que li haguessin pogut agradar al meu fill amb quatre anys i així, potser, també li agradarien al Pau.


En Pau és el fill de la Carol, una companya de feina de la meva germana i una noia amb una gran creativitat, especialment la costura i el dibuix gràfic.


Per una festa infantil vaig pensar que no podia fer res massa sofisticat i finalment vaig elaborar una pa de pessic genovès amb una ganache de xocolata amb llet, una mica emulant els berenars de la nostra infantesa de coca amb xocolata.

La decoració del pastís era evident que havia d’incloure el Rayo McQueen, però la resta era difícil pel gran nombre d’elements que es podien incloure, sobre tot si pensem en un pastís amb un diàmetre de només 20 cm.


Però quan em vaig decidir per un fons amb la bandera de quadres, la resta es va fer evident: havia de donar color i vida al pastís


Estic contenta del resultat! M’agrada! I a vosaltres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...