diumenge, 17 de juny del 2012

DIADA DE L'ESPORT


Aquest cap de setmana s’ha celebrat la festa de les seccions de l’AMPA, cultural i esportiva, de l’escola del meu fill. Ell està a l’equip de bàsquet de pre-infantil masculí i aquest any han format un bon equip, capitanejat pel Bernat, però sobretot, són un immillorable grup d’amics.


A principi de curs les derrotes sovintejaven, però amb el decurs dels mesos han millorat de tal manera que ara són les victòries les que predominen, tot i que són un equip curt i que a mitja temporada va perdre un jugador per un braç trencat.


I els pares també hem fet una bona pinya i ens hem divertit molt anant pels diferents estadis de la província i suportant el fred, la calor o la pluja.


Per tot això, perquè m’agrada regalar el paladar de qui em rodeja, i també, cal confessar, perquè uns adolescents de 12 i 13 anys són les boques més agraïdes davant un pastisset, de tant en tant els hi he portat alguns cupcakes, cake pops o galetes.


Com que la Diada de l’Esport ha estat el darrer partit de la temporada, hem fet una cloenda ben dolça i els he preparat cupcakes del monstre de les galetes i galetes decorades com a pilotes de bàsquet i com l’escut de l’escola.


Els cupcakes del monstre de les galetes són un clàssic dels cupcakes. Són molt divertits i ofereixen moltes possibilitats, perquè es poden fer del gust que més t’agradi. Jo els vaig fer de vainilla i a la buttercream també hi vaig posar essència de vainilla. Com em va dir una nena, quina bona olor que feien!!


Les galetes, en principi les anava a fer totes de pilotes de bàsquet, però vaig intentar fer una amb l’escut de l’escola i em va agradar el resultat. L’escut real és en colors, però en les samarretes dels diferents equips esportius de l’escola és en negre sobre fons groc.


Les pilotes de bàsquet també són amb fondant decorat amb glassa negra.


I ara a esperar la propera temporada, que desitgem que sigui millor que aquesta. Endavant, franciscans!!


2 comentaris:

  1. Felicitats a tu i a tots els pares, igual que als nens, amb un grup així tot és més fàcil. I el menjar boníssim evidentment!

    Bernat

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...