diumenge, 8 de juliol del 2012

81 ESTELS PEL FERNANDO


M’ha agradat molt fer aquest pastís!
La família de la meva amiga Susana no té cap celebració familiar sense un dels meus pastissos (gràcies) i sempre em deixen carta blanca. I avui és l’aniversari del Fernando, el seu pare.


Quan em va demanar el pastís vaig tenir una mil·lèsima de segon de pànic: com decorar un pastís per a un senyor, amb totes les lletres, que fa 81 anys, i que ja li has fet més d’un pastís? Estrelles.
M’agraden molt els estels, en totes les seves variants. I malgrat això, les he fet servir poc en les meves decoracions.


El pastís és un genovès de cacau farcit de crema de mantega amb xocolata blanca. Les ganaches a l’estiu no són gaire recomanables perquè estan fetes amb nata i de totes maneres, aquesta crema de mantega és molt suau i molt fina.


Finalment, he creat pel Fernando un camí d’estels que s’enlairen, en dos tons de marró i amb un apunt de groc-daurat de tant en tant. I sé que li ha agradat molt.

La Susana volia fer-li una dedicatòria especial al seu pare. Quan li vaig explicar com era el pastís me’n va dir una per escriure-la a la base.



Aprecio molt a tota la família de la Susana, i molt especialment al seu pare.

M’ha agradat molt fer aquest pastís!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...