dilluns, 23 de juliol del 2012

L'HORA DEL TE


La Cristina és una de les persones que més m’ha animat a fer coses de sugarcraft, potser perquè ella és una persona molt creativa, i tenia ganes de fer-li alguna cosa.


I l’excusa ha estat que s’acosta el seu sant.


També ha estat fàcil el regal, perquè li agraden molt el té i totes les llaminadures que preparo. De fet, sempre que venen a casa em fa de conillet d’índies, perquè sempre li faig tastar experiments, dolços o salats.


O sigui que vaig comprar els talladors i m’hi vaig posar. Galetes de mantega decorades amb glassa, tenyida de marró i de turquesa, a més a més de la blanca.


I qui diu un té, diu una xocolata, o un cafè amb llet,... el cas és fer un berenar amb coses bones i bona companyia.


2 comentaris:

  1. Ai, Isa!
    Quin detallasso! Moltíssimes gràcies.
    Tu sí que demostres la teva creativitat fent tantes coses diferents a diari!
    Ets una artista de la rebosteria i estic segura que tothom que tasta les teves creacions, repeteix. Ho sé! I és perquè ho fas molt bé.
    Una abraçada. Cristina

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...