diumenge, 26 d’agost del 2012

CUPCAKES DE LLIMONA O DE LEMON CURD

 
Una de les fruites que més m’agrada és la llimona, en qualsevol cosa: suc, refresc, gelat, caramels, pastissos,... I com que m’agrada tant, vaig provar a fer uns cupcakes de llimona.
 
 
En primer lloc vaig fer la recepta de cupcakes que sempre faig, però en comptes de posar-hi l’essència de vainilla, hi vaig afegir ratlladura de pell de llimona.
 
 
Per a la resta d’aquests cupcakes vaig fer servir el lemon curd, que és una crema anglesa a base d’ous, mantega, sucre  i suc de llimona. Per què us feu una idea, seria una cosa semblant a la crema catalana però amb un fort gust a llimona.
 
 
Primer vaig buidar una mica els cupcakes, els vaig farcir amb una culleradeta de lemon curd i ho vaig tornar a tapar.
 
 
Després vaig fer la crema de mantega de la cobertura de la manera normal, però quan ja la tenia feta vaig afegir també unes bones cullerades de lemon curd a la barreja i vaig decorar els cupcakes amb una mànega pastissera.
 
 
Per acabar la decoració vaig imprimir uns dibuixos de llimones, els vaig retallar i els vaig enganxar a un escuradents que després vaig clavar al cupcake.
 
 
El millor de tot va ser menjar-se’ls, amb un gust tant suau de llimona... Voldria repetir-los un altre dia, però estan tan bons que no sé si em convé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...