dimecres, 29 d’agost del 2012

UN PASSEIG EN BICICLETA

 
Segurament que per a dissenyar aquest pastís ha estat la vegada que més coses he consultat a família i amics, sobre tot perquè l’esport de la bicicleta no és dels que més conec.
Primer vaig buscar dibuixos de bicicletes i resulta que hi ha milers: de carreres, de passeig, de muntanya, de nens, de dibuixos animats, ... Milers!
 
 
Després quan volia dissenyar el dorsal, no sabia si els ciclistes portaven un com els d’atletisme o podia ser diferent. I el que em van fer arribar tenia massa dades escrites per poder-les posar en un pastís de la mida d’aquest.
 
 
I, finalment, un adolescent de 13 anys, com el noi del pastís, quan va veure l’esquema del que volia fer em va comentar que si posava tantes floretes semblava un pastís “de nena”.
 
 
Amb tota aquesta informació vaig començar a treballar. Primer una bicicleta de fondant amb els radis pintats amb retolador comestible, repenjada a la vora del camí.
 
 
Com que és a finals d’agost quan l’Enric fa els anys, llueix el sol, i pel camí on passeja, amb moltes pedres, també té algunes floretes. Inclús m’he permès la llicència de posar-hi un parell de bolets.
 
 
Seguint amb les llicències, malgrat que el camí és pedregós podem veure un indicador ben digne que ens assenyala la direcció de Tortosa, on viu l’Enric.
 
 
I a sobre del pastís, el dorsal. Amb el nom i els anys que feia l’Enric.
 
 
Per molts anys, Enric!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...