dilluns, 6 d’agost del 2012

UN RAM DE FLORS


“Vull que em facis un pastís amb flors, que sigui romàntic”. Doncs crec que ho he aconseguit, no?


L’Anna volia un pastís pel dinar de celebració del seu sant amb la família i només em va dir que fos amb flors, que fos un pastís romàntic que és com li agraden. I ràpidament vaig recordar el meu preferit.


Hi ha moltes versions d’aquest pastís a internet, però la que més m’agrada és amb les flors ben atapeïdes com aquestes, com un veritable ram de flors.


A l’endemà de la festa em va trucar i em va felicitar. Diu que van estar cinc minuts a taula mirant el pastís, sense decidir-se a tallar-lo de tan que els agradava.


Però també els va agradar molt quan el van menjar. El pastís per dintre era el favorit de l’Anna, un genovès farcit de crema de mantega de xocolata negra i banyat amb un almívar fet amb crema de whisky.


El pastís està decorat amb flors fetes amb fondant en diferents tons de rosa i blanc. I les branques i les fulles també són de fondant en diversos tons de verd.


La cinta que lliga el ram és l’única cosa no comestible d’aquest pastís.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...