diumenge, 2 de setembre del 2012

BRODATS I PUNTES


Quan era ben joveneta ja vaig aprendre a cosir i a brodar. La meva mare sap fer totes aquestes coses i volia que les seves filles també n’aprenguessin el més bàsic, i la veritat és que, encara que em queixava molt i deia que no m’agradava, els brodats i les feines d’agulla sempre m’han atret.

 
Potser per això My little bakery és un dels meus blogs preferits. Realment és fascinant! Algunes de les seves galetes semblen un autèntic brodat. Té un domini increïble de la mànega de pastisseria.
 
 
I jo només sóc una principiant. Això si, amb molta il·lusió. He fet les primeres galetes que intenten imitar brodats i puntes i estic bastant satisfeta del resultat.
 
 
Les faig fer pensant en regalar-les a una noia que estava segura que li agradarien. I no em vaig equivocar.
 
 
Però les properes seran millors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...