diumenge, 21 d’octubre del 2012

NO M'AGRADA HALLOWEEN

 
Trobo que és una festa que no m’identifica gens. Potser per què no m’agraden les pel·lícules de por, ni els monstres ni coses semblants, però no li veig cap gràcia.
 
 
Només m’agrada la carbassa, però en crema, o fregida, com me la feia la meva avia quan jo era petita.
 
 
Però malgrat això he fet galetes amb motius de Halloween. Incongruència? Potser una mica, però es poden fer coses molt creatives.
 
 
Els blogs americans i anglosaxons des de primers de setembre que estan plens d’idees i propostes, i no me n’he pogut estar de pujar-me al carro. O a l’escombra.
 


Aquesta vegada he treballat amb la tècnica “wet to wet”, que consisteix en fer dibuixos amb glassa de reomplir, de poca consistència, quan la glassa de la base encara està humida.


 
He fet línies rectes i circumferències que després he tallat amb un escuradents, de manera que sembla que s’han dibuixat teranyines, espigues o flors
 
 
Aquest Halloween tan dolç sí que m’agrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...