dilluns, 31 de desembre del 2012

FELIÇ ANY NOU!!!

 
Arriba el fi d’any i arriba el moment de fer balanç. Igual que demà serà cap d’any i començarem la llista de bons propòsits.
En quant al balanç, sempre és positiu. De tot s’aprèn. I aquest any he aprés moltes coses, sobre tot tenint en compte que he començat aquest bloc i m’he dedicat més que mai a fer pastissos, galetes i cupcakes.
Pel que fa als propòsits, espero fer un bloc més atractiu, que em llegeixi més gent. Tenir més seguidors al facebook (no sabeu com és de bo pel meu ego cada M’agrada que cliqueu). I millorar molt i molt en l’elaboració dels meus dolços (en això ja hi estic posada) i en el seu disseny.
Us presento ja les galetes d’aquest fi d’any. Són per a un amic invisible i per tant no se sap a qui li tocaran, si home o dona, per això he intentat que fossin adients a la festa d’aquesta nit.
I què toca aquesta nit? Doncs vestir-nos molt elegants.
 
 
Amb roba interior vermella.
 
 
Menjar-nos el raïm.
 
 
Donar la benvinguda al nou any.
 
 
Brindar amb una copeta de cava.
 
 
Potser rebre un regalet d’algun amic invisible.
 
 
I desitjar a tothom un FELIÇ ANY 2013!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...