dimecres, 12 de desembre del 2012

PASTISSOS DE NADAL

 
Ja us vaig explicar que anava a la Fira de Santa Llúcia de Canyelles a principis de desembre. Doncs bé, vaig voler fer uns pastissos de mostra i vaig triar temes nadalencs, igual que tot el que tenia a la parada de la Fira.
El meu preferit és el del ninot de neu. M’agraden molt els pastissos blancs i aquest ho és una mica, només té de color la bufanda del ninot, els botons, els ulls i el nas.
La decoració la completaven uns flocs de neu fets amb un tallador amb expulsor i després pintats amb colorant en pols blanc nacrat.
 
 
Una tartà molt tradicional, o millor dit, amb moltes versions, és la de l’arbre de Nadal. Fet amb petits talls amb unes tisores corbades i decorat amb boletes de colors. I al costat de l’arbre uns regalets.
 
 
M’agraden molt els llaços en un pastís, crec que són una decoració molt vistosa. I sobretot si és vermell sobre una base blanca, com aquest que he fet. A tot el voltant he posat fulles de grèvol amb les seves boletes vermelles.
 
 
I no podia deixar enrere una de les tradicions més entranyables: el Tió. I, evidentment, rodejat de regals per dalt i per baix perquè jo alimento molt bé el meu Tió.
 
 
Finalment, també vaig portar a la Fira un pastís que el meu home tenia moltes ganes que fes: del Barça. Vaig fer l’escut a sobre i vaig posar petits estels pel voltant, i unes fulles de grèvol per donar un toc nadalenc.
 
 
Ja veieu que són pastissos adients a les dates que venen i que poden ser una bona opció per aquells que no els agraden massa els torrons.
Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...