diumenge, 6 de gener del 2013

ELS REIS MAGS D'ORIENT


No tenim tots records entranyables de quan érem petits de l’arribada dels Reis? O de les coses que ens van portar? I ara, d’adults, els records i les sensacions són dels nostres fills i filles. Sensacions màgiques.


A casa meva els Reis sempre venien el dia 5 a la nit: quan arribàvem de veure la desfilada ja teníem els regals a casa. I és que vivíem en un àtic i, és clar, tal i com ens deien els nostres pares, als Reis els agafava de camí per anar a qualsevol altra banda perquè estàvem a dalt de tot.


Un any, mentre obríem regals, van trucar a la porta i quan la meva mare va tornar portava un altre regal que els reis havien oblidat deixar-me: una magnífica rentadora de joguina! I els Reis havien vingut a casa mentre jo hi era! Llàstima que no els vaig veure perquè tenien molta pressa, havien de continuar repartint.


Des que faig galetes decorades, els Reis sempre em deixen una llista dels nens i nenes de la família que s’han portat bé i aleshores jo els regalo unes galetes el dia de Reis. Aquest any han estat tres galetes per a cadascú: les cares dels Reis Mags.


Però per postres també podríem fer alguna cosa especial, com la que he fet per l’Eva: cake pops del dia de Reis.


Uns quants són de galetes Oreo i uns quants de brownie de xocolata blanca. Uns quants guarnits amb les corones dels Reis i uns quants amb motius nadalencs i els colors del Nadal: blanc; daurats i platejats; i vermell, verd i blanc.


I ja han acabat les festes de Nadal. Però com que som de Vilanova, i aquí sempre estem de festa, ja estem pensant en la propera: Sant Antoni i els tres tombs, carnaval i la comparsa,...


Bon dia de Reis!!!




2 comentaris:

  1. Isa,

    Moltes gràcies, van tenir molt èxit, sobre tot les de oreo, en el Pau li xiflen.

    Petonets,

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...