dissabte, 19 de gener del 2013

PRIMER TALLER DE FONDANT


Per fi  he descobert una manera d’expressar una passió que he tingut sempre, i que és fer dolços. Sempre intentava fer coses que agradessin als de casa, però era inútil perquè no són gens llaminers. Potser sí que trobaven que els agradava i, en el millor dels casos, en menjaven un tros, però ja està: la resta me l’havia de menjar jo sola.
[cast.] Por fín he descubierto una manera de expresar una pasión que he tenido siempre, i que es hacer dulces. Siempre intentaba hacer cosas que gustasen en casa, pero era inútil porque no son nada golosos. Normalmente les gustaban y, en el mejor de los casos, se comían un trozo, pero ya está: el resto me lo tenía que comer yo sola. 
  

Amb el sugarcraft va canviar tot. El meu fill es torna boig pels cakepops, sobre tot els de galetes Oreo, i els cupcakes de Kit Kat, i el meu home sempre tasta qualsevol cosa que faig i m’ajuda a acabar amb els cupcakes. Com veieu, tot un progrés.
[cast.] Con el sugarcraft cambió todo. Mi hijo se vuelve loco por los cakepops, sobre todo los de galletas Oreo, y los cupcakes de Kit Kat, y mi marido siempre prueba todo lo que hago y me ayuda a terminar con los cupcakes. Como veis, un gran progreso.


En realitat van ser la meva germana i les meves amigues les que més em van animar quan els regalava les coses que feia (molt especialment els meus nebots). I és per elles que em vaig animar a fer aquest bloc. En principi només era per ensenyar el meu treball a algun conegut, però poc a poc ha anat ocupant part del meu temps i de la meva dedicació.
[cast.] En realidad fueron mi hermana y mis amigas las que más me animaron cuando les regalaba las cosas que hacía (muy especialmente mis sobrinos). Y es por ellas que me animé a hacer este blog. Al principio sólo era para enseñar mi trabajo a algún conocido, pero poco a poco ha ido ocupando parte de mi tiempo y de mi dedicación.


Després tothom em preguntava si tenia pàgina a Facebook i també va arribar: l’excusa perfecta per passar temps visitant altres pàgines d’arreu del món.
[cast.] Después me preguntaban si tenía página en Facebook y también llegó: es la excusa perfecta para pasar tiempo visitando otras páginas del mundo.


I igual que el bloc va començar per les amigues, ara començo a fer tallers per la insistència d’elles.
[cast.] E igual que el blog empezó por las amigas, ahora empiezo a hacer talleres debido a su insistencia.


Els dies 24 de gener a la tarda i 25 de gener al matí oferiré uns tallers d’iniciació al fondant. Decorarem 6 cupcakes utilitzant tècniques senzilles i talladors bàsics.
[cast.] Los días 24 de enero por la tarde y 25 de enero por la mañana ofreceré unos talleres de iniciación al fondant. Decoraremos 6 cupcakes usando técnicas sencillas y cortadores básicos.

De fet parlarem d’ingredients a l’abast, on aconseguir les eines, com tenyir el fondant, idees per fer a casa després del taller, webs i blocs d’interès,... Tot per fer coses senzilles i vistoses sense gastar massa. El més bàsic per començar.
[cast.] De hecho, hablaremos de ingredientes asequibles, dónde conseguir las herramientas, cómo teñir fondant, ideas para hacer en casa después del taller, webs y blogs de interés,… Todo para hacer cosas sencillas y vistosas sin gastar demasiado. Lo más básico para empezar.


Us hi espero!
[cast.] ¡Os espero!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...