dijous, 14 de febrer del 2013

JA ÉS PRIMAVERA! BÉ....., GAIREBÉ


 
Ja s’ha acabat el carnaval i comença la quaresma. Això vol dir que també s’acosta la primavera.

Aquest hivern he descobert una tècnica fantàstica que m’ha captivat: la massa acolorida. I l’he descobert de la mà de la Míriam i l’Estíbaliz, les noies del bloc Mensaje en una galleta.

Ya se ha acabado el carnaval y empieza la cuaresma. Esto quiere decir que también se acerca la primavera.

Este invierno he descubierto una técnica fantástica que me ha cautivado: la masa coloreada. Y la he descubierto de la mano de Míriam y Estíbaliz, las chicas del blog Mensaje en una galleta.
 
 
Em vaig apuntar al seu taller de decoració de galetes amb glassa perquè era online i vaig pensar que era la millor manera de resoldre els meus dubtes, és a dir, tenint accés directe a les monitores quan JO faig les galetes a CASA. Creia que anar a fer una classe de 4 o 5 hores no em donaria temps de plantejar-me gaires coses, que sempre es plantegen quan estàs a casa a soles amb el teu estimat, o no, forn.
Me apunté a su taller de decoración de galletas con glasa porque era online y pensé que era la menor manera de resolver mis dudas, es decir, teniendo acceso a las monitoras cuando YO hago las galletas en CASA. Creía que hacer una clase de 4 o 5 horas no me daría tiempo para plantearme demasiadas cosas, que siempre se plantean cuando estás en casa a solas con tu querido, o no, horno.
 
 
L’altra raó per a fer el taller era “dominar” la tècnica de la glassa. La majoria de les galetes que havia fet fins el moment eren amb fondant perquè les poques que havia fet amb glassa no m’agradava gaire el resultat, ni tècnicament i ni estèticament.
La otra razón para hacer el taller era “dominar” la técnica de la glasa. La mayoría de las galletas que había hecho hasta ese momento eran con fondant porque las pocas que hice con glasa no me gustaba el resultado, ni técnica ni estéticamente.
 
 
I la vaig encertar de ple! Des de el primer dia vaig adonar-me que rebria molt més del que esperava. A part de la teoria, molt ben explicada i ampliada amb vídeos i d’altres, el millor ha estat el contacte constant amb les monitores i amb les altres companyes a través d’un fòrum on plantejar qualsevol qüestió, contestada a les poques hores i amb exactitud.
Ara no sóc ni molt menys una experta en galetes de glassa (sempre s’ha de practicar i practicar), però les meves creacions han millorat considerablement, com podeu veure aquí i aquí.
¡Y la acerté de lleno! Desde el primer día advertí que recibiría mucho más de lo que esperaba. Aparte de la teoría, muy bien explicada y ampliada con videos y demás, lo mejor ha sido el contacto constante con las monitoras y con las otras compañeras a través de un foro para plantear cualquier cuestión, contestada a las pocas horas y con exactitud.
Ahora no soy ni mucho menos una experta en galleras de glasa (siempre hay que practicar y practicar), pero mis creaciones han mejorado considerablemente, como podéis ver aquí y aquí.
 
 
La darrera part del taller incloïa la tècnica de la massa acolorida. Aquest tipus de galetes ja les havia vist al bloc de Mensaje en una galleta, però no m’havien atret especialment, per no dir gens. Però quan les vaig fer vaig descobrir tot un món nou!
La última parte del taller incluía la técnica de la masa coloreada. Este tipo de galletas ya las había visto en el bloc de Mensaje en una galleta, pero no me habían atraído especialmente, por no decir nada. ¡Pero cuando las hice, descubrí todo un mundo nuevo!
 
 
Aquestes que us porto avui no són les primeres que vaig crear, que eren uns pollets molt monos, però que em van quedar una mica crus.  Vaig intentar reflectir un prat a la primavera, amb herba, papallones i floretes. I tot és galeta, ni fondant ni glassa.
Estas que os traigo hoy no son las primeras que creé, que eran unos pollitos muy monos, pero que me quedaron un poco crudos. Intenté reflejar un prado en primavera, con hierba, mariposas y florecillas. Y todo es galleta, ni fondant ni glasa.
 
 
¡Gracias Miriam i Estíbaliz per abrirme las puertas a todo un mundo nuevo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...