diumenge, 3 de març del 2013

A BAILAR, A BAILAR, A BAILAR,...

 
Una de les coses que més m’agraden és ballar. I no tinc cap criteri: m’agraden tots els balls, des d’una jota a un vals. I he tingut la gran sort que al meu home també li agrada ballar, que ja sé que no totes tenen aquesta sort. Per què serà que a la majoria de les dones ens encanta i la majoria dels homes no ho suporten?
[cast.] Una de las cosas que más me gustan es bailar. Y no tengo ningún criterio: me gustan todos los bailes, desde una jota a un vals. Y he tenido la gran suerte que a mi marido también le gusta bailar, que ya sé que no todas tienen esa suerte. ¿Por qué será que a la mayoría de las mujeres nos encanta y la mayoría de los hombres no lo soportan?

Ja fa molts anys que vaig aprendre a ballar sevillanes i, inclús, vaig arribar a fer classes de flamenco. No us podeu fer una idea de com m’agrada el “zapateao”. I anys més tard vaig fer classes de salsa. Ja veieu que no tinc criteri.
[cast.] Ya hace muchos años que aprendí a bailar sevillanas e incluso llegué a hacer clases de flamenco. No os podéis hacer una idea de cómo me gusta el “zapateao”. Y años más tarde hice clases de salsa. Ya veis que no tengo criterio.

 
No se’m dona massa malament ballar, però m’apassiono tant, que deixo d’estar pendent del ritme i m’accelero. Però jo m’ho passo molt bé. I d’això es tracta, no? I a més tinc també la sort que el meu home és músic (ho dic en present, perquè el músic no deixa mai de ser músic) i com que no perd mai el ritme, em marca a mi (vull dir en el ball, eh?).
[cast.] No se me da mal del todo bailar, pero me apasiono tanto que dejo de estar pendiente del ritmo y me acelero. Pero yo me lo paso bien. Y de eso se trata, ¿no? Y demás tengo la suerte que mi marido es músico (lo digo en presente porque el músico jamás deja de ser músico) y como no pierde nunca el ritmo, me marca a mi (quiero decir en el baile, ¿eh?).
 


I la Manoli és un cas semblant al meu: li agrada ballar country i li agrada ballar sevillanes. Però com barregem això en un pastís? Meitat i meitat, amb el que és més característic de la indumentària d’aquests balls: unes botes i un barret, i uns volants i uns clavells.
[cast.] Y Manoli es un caso parecido al mío: li gusta bailar country y le gusta bailar sevillanas. Pero, ¿cómo mezclamos eso en un pastel? Mitad y mitad, con lo más característico de la indumentaria de estos bailes: unas botas y un sombrero, y unos volantes y unos claveles.


El resultat són dos pastissos en un. Si mires cap a una banda veus les sevillanes i si mires cap a l’altra veus les botes i el barret per ballar country.
[cast.] El resultado son dos tartas en una. Si miras hacia un lado ves las sevillanas y si miras hacia el otro ves las botas y el sombrero para bailar country.



Per molts anys, Manoli!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...