dimarts, 23 d’abril del 2013

SANT JORDI, UN DIA MOLT ESPECIAL




Avui fa un any que vaig començar amb el bloc. Vaig anar a sopar amb dues amigues amb les quals havia treballat i que comparteixen amb mi la virtut de ser llamineres, i vaig portar postres, és clar: cupcakes de xocolata amb buttercream de maduixa i cupcakes de vainilla amb buttercream de Nutella.

Hoy hace un año que empecé el blog. Fui a cenar con dos amigas con las que había trabajado y que comparten la virtud de ser golosas, y llevé postres, claro: cupcakes de chocolate con buttercream de fresa y cupcakes de vainilla con buttercream de Nutella.



Després d’assaborir els cupcakes, els vaig ensenyar fotos de les coses que feia i va ser aleshores quan em van suggerir que fes un bloc i així tothom podria veure els meus dolços. No ho tenia gaire clar, però finalment, després de pensar molt el disseny,  el dia de Sant Jordi de l’any passat vaig començar.

Después de saborear los cupcakes, les enseñé fotos de las cosas que hacía y fue entonces cuando me sugirieron que hiciera un blog y así todos podrían ver mis dulces. No lo tenía demasiado claro, pero finalmente, después de pensar mucho el diseño, el día de Sant Jordi del año pasado empecé.



Em va fer il·lusió començar en un dia tan simbòlic, però no vaig tenir temps de preparar res especial per l’estrena, així que la primera entrada la vaig dedicar al meu fill, amb el pastís i les galetes que li havia fet pel seu aniversari. Bon començament, no?

Me hizo ilusión empezar en un día tan simbólico, pero no tuve tiempo de preparar algo especial para el estreno, así que la primera entrada la dediqué a mi hijo, con el pastel y las galletas que le hice para su cumpleaños. Buen principio, ¿no?



Amb el temps he anat canviant detalls en el bloc. En un principi era bàsicament una recol·lecció de fotos, fins que em va resultar una mica avorrit. I vaig començar a explicar coses, relacionades amb els dolços que presento o bé sobre coses que he viscut.

Con el tiempo he ido cambiando detalles en el blog. En un principio era básicamente una recolección de fotos, hasta que me resultó aburrido. Y empecé a explicar cosas, relacionadas con los dulces que presento o sobre vivencias mías.



Ara el següent repte és millorar les fotografies. De veritat que ho intento, però el meu equip és bastant senzill, fins que els reis no em portin un de millor.

Ahora el siguiente reto es mejorar las fotografías. De verdad que lo intento, pero mi equipo es muy sencillo, hasta que los reyes me traigan uno mejor.



El balanç d’aquest any és molt positiu. He fet molts pastissos (pels amics i la família), moltes galetes (i més idees que tinc al calaix) i alguns cupcakes. Cada dia superant nous reptes rebosters i bloguers. I, per sobre de tot, coneixent gent fantàstica que gaudeix tant com jo de la rebosteria. Què més puc demanar?

El balance de este año es muy positivo. He hecho muchos pasteles (para los amigos y la familia), muchas galletas (y más ideas que tengo en el cajón) y algunos cupcakes. Cada día superando nuevos retos reposteros y blogueros. Y, por encima de todo, conociendo gente fantástica que disfruta tanto como yo de la repostería. ¿Qué más puedo pedir?



I aquest any sí he fet galetes especials per Sant Jordi. D’una banda, les galetes per a un taller familiar de decoració de galetes amb fondant. Per això el disseny està pensat per què sigui fàcil per a nens a partir de 5 anys, però no massa per què no s’avorreixin els adults.

Y este año sí que he hecho galletas especiales para Sant Jordi. Por un lado, las galletas para un taller familiar de decoración de galletas con fondant. Por eso el diseño está pensado para que sea fácil para niños a partir de 5 años, pero no tanto como para que los adultos se aburran.



D’una altra banda he acomplert un somni. M’encanten les galetes o els pastissos pintats. Em fascinen! Per això he fet un taller de galetes pintades amb Mensaje en una galleta i Viva la tarta, un taller on he aprés moltíssim. Tant, que m’he atrevit a pintar unes roses sobre galetes de glassa. No estan perfectes, però estic contenta amb el resultat. Això sí, les properes galetes pintades no seran tan difícils.

Por otro lado he cumplido un sueño. Me encantan las galletas o las tartas pintadas. ¡Me fascinan! Por eso he hecho un taller de galletas pintadas con Mensaje en una galleta y Viva la tarta, un taller donde he aprendido muchísimo. Tanto, que me he atrevido a pintar unas rosas sobre galletas de glasa. No están perfectas, pero estoy contenta con el resultado. Eso sí, las próximas galletas pintadas no serán tan difíciles.



Ens continuarem veient per aquí!

¡Nos seguiremos viendo por aquí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...