dilluns, 27 de maig del 2013

BOSTON CREAM CUPCAKES



Un dia, xafardejant imatges per Pinterest, vaig veure  una foto d’uns cupcakes farcits de crema i coberts de xocolata que vaig pensar que havien d’estar boníssims. Vaig investigar més fins a trobar la manera de fer-los i vaig trobar que en realitat és un pastís típic de Boston, però que també es presenta en versió cupcakes, com he fet jo.

[cast.] Un día, chafardeando imágenes por Pinterest, vi una foto de unos cupcakes rellenos de crema y cubiertos de chocolate que pensé que tenían que estar buenísimos. Investigué más hasta encontrar la manera de hacerlos y resulta que en realidad es un pastel típico de Boston, pero que también se presenta en versión cupcake, como los que yo he hecho.

Consisteix en un pa de pessic farcit de crema pastissera (o natilles) i cobert amb una crema de xocolata (com una ganache). De pa depassic he fet un Victoria sponge cake segons la versió de El Rincón de Bea que sempre és una aposta segura, igual que la crema de xocolata, i els he farcit amb la crema pastissera que faig per la coca de Sant Joan, feta amb la thermomix i que és molt ràpida i consistent.

[cast.] Consiste en un bizcocho relleno de crema pastelera (o natillas) y cubierto con crema de chocolate (como una ganache). De bizcocho he hecho un Victoria Sponge Cake según la versión de El rincón de Bea que siempre es una apuesta segura, igual que la crema de chocolate, y los he rellenado con la crema pastelera que hago para la coca de San Juan, hecha con thermomix y que es muy rápida y consistente.



BOSTON CREAM CUPCAKES

(12 cupcakes)

Ingredients per a la crema pastissera:

60 gr. de sucre

350 gr. de llet

30 gr. de Maizena (per espessir)

2 culleradetes de sucre de vainilla

2 ous

Ingredients pel Victoria Sponge Cake:

125 gr. de mantega a temperatura ambient

100 gr. de sucre

2 ous (jo he fet sevir L)

40 ml. de llet

150 gr. de farina amb llevat (tenia la del Mercadona)

1 culleradeta d’extracte de vainilla

Ingredients per la crema de xocolata:

100 gr. de xocolata de cobertura

60 ml. de nata per a muntar (que no estigui freda)

45 ml. de glucosa (opcional)

[cast.] Ingredientes para la crema pastelera:

60 gr. de azúcar

350 gr. de leche

30 gr. de Maizena (para espesar)

2 cucharaditas de azúcar de vainilla

2 huevos

Ingredientes para el Victoria Sponge Cake:

125 gr. de mantequilla a temperatura ambiente

100 gr. de azúcar

2 huevos (yo utilicé tamaño L)

40 ml. de leche

150 gr. de harina bizcochona (tenía la del Mercadona)

1 cucharadita de extracto de vainilla

Ingredientes para la crema de chocolate:

100 gr. de chocolate de cobertura

60 ml. de nata para montar (que no esté fría)

45 ml. de glucosa (opcional)



Preparació:

Comencem per la crema pastissera, posant tots els ingredients dins del vas de la thermomix i programem 5 minuts, 90º, velocitat 4. La deixarem refredar.

També podeu fer-la com tingueu costum, o utilitzar natilles, i, fins i tot, comprar-la feta.

[cast.] Preparación:

Empezamos por la crema pastelera, poniendo todos los ingredientes dentro del vaso de la thermomix y programamos 5 minutos, 90º, velocidad 4. La dejamos enfriar.

También podéis hacerla como tengáis por costumbre, o utilizar natillas, o, incluso, comprarla hecha.

Amb els cupcakes, comencem engegant el forn a 180º i posant una mica d’oli o esprai desemmotllant a la safata per a fer magdalenes.

Batrem la mantega i el sucre a velocitat mitja fins que la barreja s’hagi blanquejat. Anem afegint els ous, un per un, i l’extracte de vainilla.

[cast.] Con los cupcakes, empezamos encendiendo el horno a 180º y poniendo un poco de aceite o espray desmoldante en la bandeja para hacer las magdalenes.

Batimos la mantequilla y el azúcar a velocidad media hasta que la mezcla se haya emblanquecido. Vamos añadiendo los huevos, uno por uno, y el extracto de vainilla.



Incorporar la farina i batre una mica, després la llet i finalment la resta de la farina fins que tot estigui integrat.

Repartir la massa a les cavitats de la safata com fem normalment amb les magdalenes, omplint només la meitat o 1/3. Posem al forn uns 20 minuts o fins que al punxar-les amb una broqueta, aquesta surti neta.

Deixem la safata 5 minuts sobre una reixeta, i després desemmotllem les magdalenes i les deixem refredar, també sobre una reixeta.

[cast.] Incorporar la harina y batir un poco, después la leche y finalmente el resto de la harina hasta que esté todo integrado.

Repartir la masa en las cavidades de la bandeja como hacemos normalmente con las magdalenas, llenando sólo la mitad o 1/3. Introducimos en el horno unos 20 minutos o hasta que al pincharlas con una brocheta, ésta salga limpia.
 
Dejamos la bandeja 5  minutos sobre una rejilla, y después desmoldamos las magdalenas y las dejamos enfriar, también sobe una rejilla.




Per a fer la crema de xocolata desfarem la cobertura al microones. Quan la xocolata agafi temperatura ambient, li afegirem la nata i batrem amb una vareta de mà. Si optem per afegir la glucosa, que dona més elasticitat i lluentor, però no és imprescindible, ho farem en aquest moment.

Es millor esperar a fer la crema al moment de muntar el cupcake, sinó la xocolata es refredarà massa i no quedarà fluida.

[cast.] Para la crema de chocolate fundiremos la cobertura en el microondas. Cuando el chocolate coja temperatura ambiente, le añadiremos la nata y batiremos con unas varillas de mano. Si optamos por añadir la glucosa, que da más elasticidad y brillo, pero que no es imprescindible, lo haremos ahora.

Es mejor esperar a hacer la crema casi al momento de montar el cupcake, sino el chocolate se enfriará demasiado y no quedará fluido.



Muntatge del cupcake:

Obrim les magdalenes per la meitat en sentit horitzontal i les farcim amb la crema pastissera. Tapem amb l’altre meitat i pressionem lleugerament. Cobrir la magdalena amb una cullerada al gust de la crema de xocolata i deixar reposar un parell d’hores (si ho podeu resistir).

[cast.] Montaje del cupcake:

Abrimos las magdalenas por la mitad en sentido horizontal y las rellenamos con la crema pastelera. Tapamos con la otra mitad y presionamos ligeramente. Cubrimos la magdalena con una cucharada al gusto de la crema de chocolate y dejamos reposar un par de horas (si lo podéis resistir).



Espero que us agradin tant com a mi. Estan tan bons com sembla!

Espero que os gusten tanto como a mí. ¡Están tan buenos como parece!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per visitar-me i comentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...